Nye studerende – velkommen til!

I dag har vi sagt velkommen til Laurids, Filip, Matilde og Jonas. De er studerende hos os i de næste to måneder!

De er alle fire studerende på fjerde semester på fys-uddannelsen. Så de ved allerede en ting eller to om, men vi skal nok gøre vores bedste til at fylde endnu mere indhold i den faglige rygsæk fra hverdagen hos Roskilde Fysioterapi.

Velkommen til!