CLAUS ULRIK GÅR PÅ PENSION

Claus træder snart ind i en ny og  arbejdsfri seniortilværelse, da han går på pension i slutningen af maj.

Claus har været fysioterapeut hos Roskilde Fysioterapi siden 1998. Gennem årene har han specialiseret sig inden for det muskuloskeletale felt – særligt McKenzie-systemet har været et målrettet fokus, hvor Claus har opnået den højeste uddannelsesgrad: Diploma niveau.

“Jeg ser tilbage på mange gode og lærerige år hos Roskilde Fysioterapi. Nu er det tid til at se fremad og ind i en ny periode af mit liv, hvor jeg glæder mig til at få mere tid til at kunne dyrke mine interesser,” som Claus udtrykker det.

Sidste arbejdsdag for Claus på klinikken bliver fredag d. 29. maj.

Vi ønsker Claus alt det bedste i hans nye tilværelse som arbejdsfri!